Kvällstrött

Jo,Kvällstrött är nått nytt, jag brukar ju inte vara det, men nu är jag helt "mosig" på kvällarna. Men ännu värre på mornarna, men det är jag ju van... Även om jag har sovit hyfsat så är jag helt sjukt trött. Nu på sistone har dock sonen vaknat x flera /natt. Inge kul. Inte blir man piggare direkt av det. Stackars Jossi som har haft det så nästan varje natt i snart 1 år. Att hon står upp är ju beundransvärt. Jag känner mig tuggad och utspottad efter en veckas dålig sömn.

Nu sover mina hjärtegull ialla fall (en stund till innan det börjar.......). De är SÅÅÅ söta när dom sover!!! Det är skönt att luddis somnar tidigare nu på kvällarna. Han somnar typ vid halv 9-9. Det är ett stort steg frammåt!

Ska titta till mina små och sen ska jag SOVA!

Kommentarer
Postat av: Sandran

har hört följande klokheter: Man klara det man måste. och (min personliga favorit nuförtiden: This too shall pass - good and bad...

2008-04-14 @ 23:08:59
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: johanna

Ja, men vad ar val en foraldraledighet utan den overhangande trottheten??
Gor som jag pa morgonen( eller inte)... kaffe, kaffe, en dusch och sa nagra huvudvarkstabletter. Som ny!

Sov gott!

2008-04-14 @ 23:14:04
URL: http://shornikov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0