Måndag

Har varit på vårdcentralen för blodtryckskontroll. Det var BRA! Skönt. Jag får väl kolla bt nån gång per år för att se att det inte rusar iväg, men jag kommer inte att behöva blodtrycksmedicin.

Då har vi klarat av klädbytardagen. Usch så skönt att det är gjort. Det är mycket jobb, men väldigt lite behållning. Jag har visseligen köpt fina kläder till barnen för 500kr, men nog är det jobbigt att ordna det. Hoppas att vi inte gör om det på ett tag.
Det allra bästa med den måste ändå vara hur trevligt jag har haft i övrigt... Jag och brudarna som fixade dagen har verkligen haft JätteKul. Sen vad trevligt att surra med de som har lämnat in saker och kläder!!!!!
Jag har fått se fantastiskt fina bäbisar och fått roliga besked om giftemål och bäbisar i magar! Kul!

En bar sak med att ha magsjuka (dock den enda...) jag kan inte ha flera av mina byxor: Dom är för STORA! Det har jag nog aldrig haft problem med förr!!! Jippie!!!!!!!!!!!!

Måste ju också skriva att min mamma nu kan titulera sig distriktsmästare i pimpelfiske! Hurra för henne.

Nu ska jag försöka ordna en bussresa  till Lycksele djurpark.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-07 @ 13:47:09
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Anonym

tack tack...

Skont att blodtrycket ar som det ska! Hur har dagen varit i ovrigt?? Vi har inte gjort sa mkt, men haft fint vader sa nagra promenader blev det...
Ska ga o sova snart...

Kram pa dig.

2008-04-07 @ 22:30:59
Postat av: Sandran

Lycksele??? Hallå! När ska du ta det lugnt??

2008-04-10 @ 22:21:57
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0