Ny blogg funnen!

Tja!
Jag har hittat (med hjälp av Jossi) en trevlig blogg, inredningsblogg. Mycket intressant och fint och bra och kul och......... fixa o dona (se länk dit).

Linn hade med lite tapetprover hit, hon hade hittat en superfin tapet till cafeét. Jag längtar tills man får ta sig en fika på "Lilla hjärtat".
Dom ät hos oss idag, vi grillade. Supergott, fick lite vår-känslor. Bara man slapp se allt vitt där ute så.
Danne ska hjälpa Robban imorron att flytta från deras sommarstuga.

Helgen består av att träffa Nenna imorrn. på söndag ska vi på vårfest i "bönan". Middag och fiskdamm och sånt. Trevligt tror jag att det blir.

Hockey: Sm-slutspel: HV / Linköping 2-2 (jag tror att HV vinner). Måste bara säga att va SKÖNT att det snart är slut på hockeysäsongen. Jag är gift med en hockey-nörd har det visat sig. Det är ju nått med skridskor var och varannan dag. Man blir ju LESS.

Lillebror har blivit STOR: Väger typ 7,5 kg nu. En stor kille. Snart som syrran (typ 12 kg).  Vi var på BVC igår. Boel-test och sånt. Vi ska tillbaka och göra om det. Han ville inte höra på ett öra. (det som han har "ont" i).

Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Tack så mycket! Känns superspännande med en liten parvel! Längtar som tusan! Kul att du också har en blogg! Hoppas allt är bra med er :) Kram!

2008-04-19 @ 09:53:48
Postat av: johanna

kolla aven in denna dress..

http://inspirationsdesign.blogg.se/

och

www.sarsavillfara.blogg.se

2008-04-19 @ 20:30:42
Postat av: Anonym

www.saravillfara.blogg.se

2008-04-19 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0