Pengar

Pengar...Imorgon är det lön, eller illa fall FP.  Känns som att det behövs. Tyvärr är det ju kortvarigt...Då räkningarna är gjorda, då kan man bara köpa mat sen är det slut. Vill ni veta hur min garderob ser ut??? TOM. Nja det fins i alla fall inte så mycket att ha på sig. Jag SKA köpa lite kläder till mig själv!!! Så det så. (eller så blir det åt barnen....).

Vi har inhandlat en bilbarnstol till lillebror. Det blev en acta, sån som bolliboppi har fast svart och limegrön. Fin och bra pris: 1695 kr.

Har oxå köpt en cykel av insparade pengar, tyvärr måste den byats då styret inte går att sätta fast!?! Jag som va sugen på en tur i Bodan. Det får bli nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: Sandran

oj. Cykel utan styre... Det är inte den bästa sortens cykel det inte... ;)

2008-04-27 @ 23:36:07
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0