Hoppsan

Sorry, jag har inte uppdaterat...

London:
Resan ner var obehaglig. Jag sa till Danne att om jag ska resa nån fler gång (om jag alltså skulle överleva) så skulle det bli med tåg!
Men jag överlevde och hemresan gick faktiskt bättre.

Vi har hunnit se massor, vi var på Naturhistoriska, London Aquarium.
Såg Lejonkungen som musikal, vilket var super!!!
Har kollat i massa affärer (de flesta passade inte vår ekonomi men...) har shoppat lite kläder och småtjoller.
Vi har åkt runt med buss och kollat in stan. Gått så att fötter och ben har värkt.

Vi har ätit mycket god mat och druckit gott. (Dock var en insident med en mask på Johanees tallrik, den levde dessutom...: vilket resulterade i mycket gratis tillbehör, flera "I am so, so sorry", men det var bra mat i övrigt och bra service så de fick bra med dricks i alla fall.)

Dagen efter vi kom hem for jag och jobbade, Danne ringde efter 1 tim och berättade att lillan hade magsjuka. Kräktes, stackarn.
Pappa och mamma hade ju hand om barnen då vi var borta så då jag ringde dom fick jag veta att pappa också fått magsjuka.

Än så länge står vi andra på benen, men man kan aldrig vara säker på magsjukan, den kan vara lömsk.

Jag har nu snart om typ 3 timmar jobbat mina 3 nätter. Skönt!!!!! Jag har den jobbigaste timmen kvar. Jag är trött.

Vi var på julfest i Bönhuset i går. Det var mysigt i vanlig ordning. Sång och lucia och tomte och lotteri och tomtegröten förståss. Denna gång gick Olivia med i lucia-tåget och hon var inte alls rädd för tomten utan väldigt glad över godisstruten som han hade med åt både henne och lillebror.

Uppdaterat och klart för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Sara L

Skönt att höra att ni haft det bra! Hoppas att du sovit gott efter allt nattarbete och att magsjukan är överstökad! kram sara

2008-12-16 @ 15:47:00
Postat av: Anonym

Åh så trevligt att få resa iväg och abra se en massa nytt och spännande. Man blir som ny efteråt! Hur går det för er, har ni andra klarat er undan magsjukan eller?

2008-12-19 @ 09:23:37
Postat av: Jenny

Sorry, det där var jag ;-)

2008-12-19 @ 09:24:05
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, här är det färdigkissat för i år!! :-D

2008-12-21 @ 14:49:06
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0