Julefrid

Att ha sjuka barn under julen: Bläääää.

Jobbade ju 2 nätter före julafton. Då jag vaknade den 23:e hade Danne hämtat barnen vid 11, Lillan hade 39 graders feber. Hon somnade i soffan vid middan: Gör hon det då är hon verkligen sjuk.

Jag jobbade natten, då jag kom hem: julaftons morgon. Danne halv-sover i soffan lillebror ser tv och är alldeles varm. Barnens morgon började vid 04-tiden. La lillebror efter jag och han ätit lite frukost. Min familj sov vidare till HALV 12.  Jag klev upp efter 1. (typ 4,5 timmars sömn på det)

Julafton hos Lindbergs med fantastisk mat, julklappslek och mys-pys...men med griniga barn.

Idag har vi firat jul med Larssons med följe. MYCKET GOD mat. Mätt och nöjd. Antalet julklappar har minskat till ett mer normalt antal och sättet att fira med klapparna känns suerbra.

Förutom pipande hundvalp och griniga och febriga barn har julen varit fin. Hoppas att julklappsbiten kan fortsätta på detta sätt!!!!! Känns jättebra.

Tänkte bara flika in med att lillebror nu har sovit i ... 15 minuter utan att gråta! Stackarn. Man far ju så illa när ens små hjälplösa älsklingar är sjuka.

Nu gråter han igen. Suck.

Julefriden blir 2009. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0