Resfeber

Nu är det inte länge kvar tills vi lyfter. Vi åker med morgonflyget imorgon.
Det är nu som ångesten komer, jag skall sitta fastspänd i inte bara 1 utan 2 flygplan imorgon, vi lyfter 2 gånger och landar 2 gånger.
Det är landningen som skrämmer mig. Det är obehagligt,. Tänk om...
Det finns ungefär 11 000 skäl till att INTE flyga flygplan. Trots att det är säkrare än att åka bil. Men det finns 1 skäl som gör att man gör det ändå...Ja på nått sätt ska man ju ta sig från A till B, gärna snabbt och relaivt billigt oxå.
På tal om billigt. resan som vi bokade kostade drygt 6000 kr ToR för oss bägge, nu om man vill åka samma tider får man punga ut med 24 000 kr. (Det glädjer mig att vi bokade i tid då jag ser dom siffrorna).



 

Kommentarer
Postat av: Sandran

Tänk att det kan skilja så mycke... när bokade ni?

2008-12-08 @ 00:16:44
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0