"Snart är det jul"

Ja det är snart jul!!! Det sjungs så på tv:n. Jag får rysningar. Den är så fin!!! Jag är svag för julmusik. Jag har gärna en cd med julmusik igång hela dagarna innan jul! Mys-pys!

Har sovit inatt.  Ska va ledig i helgen. Jobbar nästa pass på måndag natt. Jag har en del att stå i innan jul så helg-ledigt behövs för att hinna.

Kan man önska sig ett nytt kök av tomten???

Ska sätta mig och se inspelningen av "Bonde" de sista avsnitten nu.





God Jul till er alla!!!
Vi har inte skickat några "riktiga" julkort i år tyvärr... Så det får bli så här.
Bye.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så söta småtroll!! :-)



Åh, så tråkigt att måsta jobba just den natten. Hoppas du har ett gäng trevliga patienter och jobbarkompisar att skåla in nya året med ävom om det blir typ i flytande alvedon :-P

2008-12-19 @ 23:27:36
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0