Katter & Hundar & Sjuklingar

Jag är så less på att vara sjuk. Det blir inte bättre, bara mer eller mindre dåligt. Snor, Snor... Nu är Ludvig också sjuk. Han snorar och hostar. Han har haft feber inatt och på morgonen. Den lilla stackaren.

Kajsa är i höglöpen, vilket gör att våran Neo är helt kocko i huvet. Sandra och Mårten har haft Neo i 2 dar och han är pipig. Jag ska åka och hämta honom. Så nu ska mamma och pappa få ha Kajsa igen så får vi se om det lugnar ner sig snart.

Olivia vaknade inatt och väckte naturligtvis lillebror, sen höll de igång i 2 timmar. Mycket charmigt. Vi gick ned och fikade vid 3.30 tiden.
Jag hade Ludvig på skötbordet och Olivia och Pelle lekte inne på toan, då Pelle helt plötsligt fick för sig att han skulle hoppa upp på toa-locket... som var öppet... Blöt katt = Ledsen katt = Trött mamma.

Det är inte jätte lätt att skriva då jag har en kattunge som jagar mina fingrar på tangentbordet...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh my!!Ni verkar ha det ni gör med alla djuren och barnen. Tur dom är så ofantligt söta och charmiga utimellan hihi!

2008-02-20 @ 22:12:33
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Jenny

Ahh, smart tanke där!!
Bordet är "brunsvart" men jag skulle nog vilja säga att det ser svart ut i verkligenheten. Hur går det för er? Blir ni nått friskare?

2008-02-24 @ 20:45:02
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Sandran

Dags att uppdater! Nu är jag ju online igen!

2008-02-27 @ 11:04:25
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0