Pelle

Vi har en kisse-unge som heter Pelle. Han ska bo kvar hos oss, det blev bestämt igår. Det var kissen som var svart och vit. Han är verkligen super-mysig. Olivia och han har gossat en hel del. Han är som en liten skugga som går efter oss. Just nu ligger han och gossar med Danne och tittar på jakt-program på tv.

Jag har varit akupunktur idag, det var jätte länge sedan. Jag brukar gå kanske 1 gång i månaden, för att då slipper jag ha migrän. Under graviditeten har jag inte migrän och nu har jag nyss haft ett "anfall" så det blev dax igen. Det är verkligen avslappnande att vara där.

Mamma & Pappa har hand om Kajsa nu, hon är i löpen (gissa om Neo är kocko...). Neo får lite lugn och ro nu i alla fall.

Lite info: Jag och Daniel hade varit förlovade i 9 år igår! Det är ju lääänge.

Bild på lilla Pelle!!!!!
image8

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj så söt liten misse. Hörde att Selma fick åka till katthilmen. Så trist!!

2008-02-15 @ 22:59:46
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0