29 år GAMMAL

Imorgon blir det fira av!!!
(nja det var en lögn men lite tårta ska vi väl kunna fixa.)
Ja, då var det dax att bli 1 år äldre igen. Snart 30 år, ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Jag minns ju så väl då mamma fyllde 30 och jag tyckte ju att hon var ganska gammal...

Nåja, jag blir ju inte 30 riktigt än, det är ju ett helt år kvar (och en dag). Vi har bjudit hit Agghammars, annars blir det att ta det lugnt. Vi ska till B-byn på torsdag och äta, och även gratta Emelie som blir hela 19 år. Vilket känns ganska sjukt. Hon ska ju alltid vara ett barn, trodde jag i min enfald.

Idag kommer Sandra. Linn och Loke kommer oxå. Ev. kommer kattspekulanter. Hoppas att de vill ha nån av busarna. Jag ska försöka att få in nån bild på de söta missarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0