7 Sanningar

Jag har blivit utmanad av Jenny... Så då ska ni få veta den stora sanningen om MIG...

1. Jag ÄLSKAR listor, jag skiver listor för alla tillfällen. Det är så ql att bocka av det man har genomfört sen. Sen kan det även hända att jag skriver upp saker som redan är gjorda på listan bara för att få dra ett streck över det...
Hur skulle jag överleva på jobbet utan listor???

2. Jag hatar att tvätta bort sminket på kvällen, jag vaknar ofta upp och ser u som en tvättbjörn... (Stackars  Danne som får bevittna detta otäcka ).

3. Slisk! Jag tycker verkligen om slisk i alla former, särskillt choklad,   och kola   och lakrits och och och och ja listan kan bli lång. Sockerchock! vad är det???

4. Jag hatar att städa, men lika fullt håller jag på med det OFTA. Damsugaren används ju typ jämt. (Det är sååå kul med hundar...) Det blir aldrig rent hur man än bär sig åt. Konstigt att det är "dirty" hos oss jämt ändå...

5. Pengar. Det vore kul att äga dem. Jag är mer en som använder dem, ofta. Till mycket väsäntligt och Oväsäntligt. Jag försöker att spara, men sparkontot ekar TOMT.

6. Jag avbryter folk hela tiden då de pratar. Jag fyller i allas meningar. Usch, jag vet, men jag gör det ändå. Ska försöka att bättra mig.

7.  Jag tycker det är roligare än jag trodde att skriva på min blogg.....

"Klartt å bettart"

Då var det gjort, Då vet ni det. Ett problem, jag vet inte vem jag ska utmana... Sandra är den enda jag vet av...


Regler för denna utmaning:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0