Fredag

Imorgon ska Olivia vara hos mamma och pappa. Skönt, vi kan behöva ett break från vår lilla prinsessa. Säkert roligt för mamma och pappa att rå om henne lite oxå. Särskillt nu då Danne är så risig i ryggen kan vi behöva lite extra hjälp med barn och diverse.

På kvällen imorrn ska jag träffa några brudar från min SSK-klass, det ska bli sååå ql. 3 av dem ska ha barn alldeles snart. Det ska bli så trevligt att surra en stund.
Sara träffade jag igår då jag och barnen åkte till henne på en snabb-visit. De har flyttat nyss till ett större boende, kanontrevligt hus. Och hon hade världens finaste mage- undrar VEM som bor där... Åh, tänk storebror Gustav som fyller 3 !?! han föddes just efter SSK-examen, har tiden verkligen gått så fort?
Erika som kommer dit har jag inte träffat på Jätte-länge, hon ska snart få sitt första barn!
Susanne ska få sitt 3:e åh så mysigt att få träffas.
Nina som vi ska till , hon håller på att måla en  tavla till mig och Danne. Det är en bröllopspresent från hans familj, kanske får jag en smygtitt...

Jag pratade med min älskade vän Johanna idag, de har ett bekymmer med sin 8 månaders lilla  (läs stora) kille. Han sover så dåligt, och det vet ju alla som har barn att det TÄR, man blir otroligt slut då man inte får sova mer än 1 timme i taget. Han sover korta stunder på dan. Ibland på natten kan han vakna 2 gånger, det är LYX, annars kan han, om det oturar sig vakna flera gånger i timmen.  Jag är helt impad att hon har fixat det så bra, hon är helt enastående, men alla kan behöva tips. Har DU något, så BERÄTTA!!!!!

En annan kär vän, Linn; hon ska öppna en butik här i Bodan! Barnkläder, barngrejor, inredning osv. Hon ska även ha Café. Så vi får ta många fika träffar i sommar. På tal om det, Hon behöver galgar att hänga plaggen på.
Det ska bli så ql. Hon har böjat kolla runt om leverantörer. Spännande!!!!!

Ludvig är en liten sur-mule så jag tror jag går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, äntligen! Jag har som längtat efter den där affären sen jag fick höra om det. Ska bli så kul!!

Jodå nog tror jag att det blir bra att komma ut och göra annat är vara hemma med barnen. Jag kommer nog inte så så mkt jobb nu fram till sommaren så jag kommer nog ha en hel del tid med dom små iaf. Till sommaren blir det värre :-P Ska du vara hemma med Luvig eller blir det jobb för dig med till sommaren?
Kram Jenny

2008-01-22 @ 10:27:42
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0