Julen är ute!

Jag har plockat bort julsakerna ALLT (hoppas jag...) Nu återstår "bara" att städa upp och sätta tillbaka allt som ska tillbaka.

Danne är så risig, han har så mycket bekymmer med sin nacke och sin rygg. Senaste dagarna har han haft mycket yrsel också, inte så bra. Han orkar knappt med sig själv. Jag vill så gärna att han ska bli bra, snart. Han ska på röntgen snart, då får vi höra ifall det är något "synligt". han är sjukskriven et tag till, men han kan ju inte jobba då det är såhär.

Nu har jag bokat att vår familj och Linn & Robban åker till Boden den 1:a mars. Vi skall åka till äventyrsbadet där, bo på hotell och nysa med våra barn. Åh, det känns verkligen som att vi behöver det. Helst skulle jag vilja åka imorgon.



Kommentarer
Postat av: sandran

nämen shit så kul! har kattnyheter förresten. Martin tycker att den svartvita är sötast (som alla andra män tydligen)så nu är det läge för familjen Hedlund /Åkerlund att göra ett bodanbesök tycker jag! Kram och ha en skön dag! har förresten skickat in filmgrejjen nu så nu väntar jag med spänning! :)

2008-01-15 @ 12:33:07
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: Linad N

Bodenresan ska ni verkligen se fram emot, äventyrsbadet är hur kul som helst! Inte gör det något att det är tropisk värme heller, man slipper frysa. Ett tips : Tag med egna lås till klädskåpet om ni vill spara pengar:)

2008-01-16 @ 13:13:28
Postat av: Jenny

Oj, så trevliget det lät!! Hoppas barnen uppskattar att bo på hotell mer än våra gjorde i somras ;-)
Vi kommer inskola barnen varje dag hela nästa vecka också.. det var en långdragen procedur detta. Vi får nog ta det veckan efter det då :-(

2008-01-17 @ 11:54:58
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0