Trött.

Känner mig lite sliten. Trots att jag har sovit bra inatt. Jag var trött igår och arg typ hela dan, vilket suger. Stackas Olivia som fick ut av det. Idag ska jag ladda batterierna nu då hon är på dagis så att jag orkar vara en bra mamma tills hon kommer hem. Varför ska det vara så svårt att vara glad, rättvis och pedagogisk då man känner sig trött???

Hur som helst så ska jag göra så lite som möjligt idag, möjligtvis damsuga. Sandra och Johanna med sina barn kommer och ska titta på kattungarna idag, vilket ska bli trevligt. (Hoppas bara att Johanna vill ha en som det var tänkt...) Jag måste försöka att få de andra tingade snart också. Det börja va dax.

Vi ska döpa Ludvig i helgen, så vi ska väl försöka att sno ihop lite mat innan dess. Som tur är hjälper våra snälla mammor till med maten och tårtan; fantastiskt. Sen har vi hjälp med sånger och tal under själva dopet. Superbra.

En lite kul grej: Pandurokatalogen..... WOW. Den är ju helt otroligt kul. Jag skulle lätt kunna shoppa för 10 000 kr Det finns så mycket ql i den, jag har kollat i den kanske 10 ggr. (och ja- skrivit en lista på det jag vill ha). Den ska decimeras en aning sen kanske eventuellt att jag kan göra en mindre beställning. Kanske alltså. Men den är så ql att titta i ialla fall, man får massor av ideer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har blivit utmanad :-)

2008-01-24 @ 21:29:34
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Sandran

Om du skickar iväg en beställning från panduro är jag gärna med och halverar frakten ochbeställer någon lite grej jag me! Ska skick papper till försäkringskassan och hoppas på en ansenlig summa pengar att köpa kuligheter för ;) (Mårten står här bredvid och protesterar vilt... )

2008-01-26 @ 18:28:17
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0