Invigning

Då var det dax, för invigningen av Lilla hjärtat!
Hoppas att ni som läser min blogg har möjlighet att komma. Det är ju här i Bodan, ca 1 km från Burträskvägen, på vänster sida, Det kommer att sitta uppe skyltar.
Öppettider i morgon är 12-18. (samma på söndag).

Danne är där nu och pysslar. Vi har varit där hela dan, typ. Jag ska dit sen då han kommer tillbaka. Det är endel kvar att göra...

Barnen börjar må bättre nu, men nog var det enklare med lillan. Hon har typ sovit bort sjukdomen. Lillebror har däremot: Vägrat sova (feber och kli), inte velat äta (koppor i munnen), knappt bajsat (koppor i baken) Men nu har han bara typ 37-38 i feber och han har fått tavegyl mot klådan. = Bättre.  (Jag kan ju säga att då jag hade jobbat natt, hade jag en mycket trött och upprörd make som hade fått somna vid 05.30 tiden). Ingen hit.



Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kommer i alla fall ;)



lösen till bloggen min:

anvnamn: shawty

lösen: rallarballe

2008-07-04 @ 21:51:51
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0