Datatrubbel.

Min dator har fått spunk och kastar ut mig lite då och då, kan då heller inte ansluta till internet på nytt utan får vänta nån dag eller så... Skumt att de verkar leva sitt eget liv!?!

Vi har varit BARNLEDIGA, vi var i  Haparanda på IKEA och bodde på hotell. Det var helt underbart! Vi var med Linn och Robban så vi var 4 vuxna och 0 barn!!! Vi hade helt sjukt kul!!! Måste göra om det.

Imorrn tar Emelie studenten. Studenten- fatta- redan??? Hon ska ju va liten, hon är ju 10 år yngre än mig och jag är ju... vadå... (29) Läs 23
Jag fattar inte hur hon har hunnit ikapp mig riktigt.
Vi ska till B-byn och käka grillat efteråt.

Fredag: Mer festligheter. Jag ska på Möhippa. Ska bli QL


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade ni nått spännande idag? Lindex är fasen en bra affär, hittade direkt vad jag skulle ha. :-)

2008-06-04 @ 23:11:12
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, jag och Marcus satt i kväll och drömde oss bort i en värld att hotell,middag(utan barn som skriker) shopping, sova länge... såå skönt!! Bra gjort av er som har lyckts komma er iväg :-)

2008-06-04 @ 23:13:05
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0