Skitdag

Idag har jag haft en riktig skitdag. Jag har nog varit arg hela dan tror jag. Jag har en ljuvlig dotter, men hon kan vara en riktig sticka, hon är väldigt bestämd, lättretad och tjurig = fantastisk kombination.
Vårat hem ser ut som att det har gått en tromb genom det. (Även fast än att jag damsög & skurade i förrgår). Bläääää. Jag hatar att städa. Det står disk överallt och jag har tvättat så jag har ett STORT tvättberg att ta hand om. Det kommer att ta typ 2 timmar att få undan. BLÄÄÄ igen.
Jag har hjälpt Linn i hennes bod på Café kajutan i typ 1 timme, det var nog det enda idag som kan betecknas som trevligt.
Det tog dessutom ett halvår att få i säng barnen oxå.
Kul att det gick bra för Sverige igår i matchen, men hallå, dom jagar en BOLL... Vad är det som är så himla värt att diskutera. Det analyseras ju ihjäl. Fy för det oxå.
Egentligen är det ju bara i-lands problem, men det suger ändå.

Tur att : IMORGON ÄR EN ANNAN DAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0