Snart öppnar butiken!

Har varit hos Grannarna hela dagen. Hjälpt till med hemmet och skött ungar medans hus-folket var på språng. De hann göra en hel del idag, vilket är superbra! På Lördag, den 5:e öppnar "Lilla hjärtat". Det är full rulle där borta nu; Dag & Natt, mer eller mindre. Mycket att göra, roligt för oss som är där och hjälper till.
Nu när det är bortgjort kan jag ju berätta om senaste tidens "fuffens" kring om Linn:
*Jag har kontaktat Norran ang. att göra ett repotage om dem.
* Jag & Ett gäng av Linns vänner har samlats en dag för att hjälpa henne och Robban på gården: Med målning och sånt
*Linn är numera 30-års firad (i god förtid). Vilket blev väldigt lyckat och superkul!!!

Festivalen är i full gång, hoppas att de som är där får det trevligt. Vi hade kanske tänkt åka förbi en sväng på dan imorgon.  Jag var ju där med 30-års firandet på onsdagskvällen: Det var Nice! (trots vädret).

Jossi är hemma nu, så vi 3 med barn och så tänkte träffas och mysa på tisdag! Längtar efter henne och Natti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen! Har ni redan firat henne era lurkar?! :P Här hinner man då inte med i svängarna..

2008-07-04 @ 21:50:52
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0