Snygg

Ja då har man fått en härlig dag... Den började hos frisören. Det var så fantastiskt att få klippa sig, och jag blev ju riktigt fin!!! Hon tog väl bort kanske 1,5 dm på längden, minst, och jag har fortfarande långt hår. jag måste verkligen ha sett ut som en ponny. Tack till mina kära vänner som bokade tiden och betalade för att jag skulle få bli så fin!!!!!

Jag fortsatte med att ta en tur på stan- ENSAM! nice!!! Sen for jag och handlade. Då jag kom tillbaka till Linn, fick jag både Lunch och middag. En bra dag vill jag kalla det. Nu är Lillan med Vicke och Stefan på Cirkus.

I helgen har lillan varit i stugan hos mamma och pappa, hon hade haft det fantastiskt! Jag hann sätta trädgårdslandet. Vi har även jobbat på vid "Lilla hjärtat".  Det är mycket som ska göras, mycket både jobbigt och skoj.

Andreas och Tina har fått en liten SON. Han heter Albin och ser ut som sin far, och som Isabelle då hon var nyfödd. Han äter och skiter och mår gott. Hoppas att det inte ska dröja så länge innnan vi får se den lilla grabben!!!

Flera av mina vänner är/har varit ute på språng: Jossi är i Israel, Arre är i Turkiet och Sandra har varit i huvudstaden. Det ska bli kul att höra hur ni har haft det allihopa då ni är hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men, var är bildbeviset då? hihi!

Låter som du hade en helt underbar dag! Det var du värd!

2008-06-11 @ 21:07:42
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0