Ett tag sen

Huvva, jag mår illa... Nja det är inte så farligt. Jag äter antibiotika, mot bröstinfektionen jag har fått.  Illamåendet kommer som ett brev på posten efter jag började med den. Bläää.  Men nu ska det väl i alla fall bli bra med "tuttarna". Jag är så less på allt tjafs. Men Ludvig äter mycket gröt nu, han älskar det. Så det märks att jag ammar honom mindre nu.

Mamma hämtar lillan på dagis idag. Vi ska förbi till bönhuset i alla  fall, vi ska ställa i ordning inför loppisen på lördag. Får väl se om det blir nå folk. Vi hade väl hoppats på att fler skulle vilja lämna in, men icke. Vi får väl se om det blir nån klädbytardag. Då behövs ju verkligen folk för inlämning av kläder och grejor. Men med dålig uppslutning kanske det får strykas på listan över saker som ska göras. Jag hoppas att det blir av, jag vet ju att jag och många andra har massor som man vill bli av med och få kolla på lite nytt!!!!!

Ska ta hand om Castor ett tag nu Linn och Robban ska bort så jag ska sköta en stund. Sen ska jag baka lite mer.

hej svejs för nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, man har tyvärr alldeles för lätt för att haka upp sig på det som inte va så trevligt. Men, det känns mycket bättre nu.
Vi hade tyvärr fulla bilen med packning och vagnar och annat. Allt har vi fått tvätta och dammsuga och grejja med för det var dränkt i glas. Nu är det iaf gjort och jag hoppas vi slipper göra om det få fort :-)
Gick det bra att ha båda småkillarna då? hihi

2008-03-13 @ 22:59:27
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Sandran

Vet du vad? Jag tycker att du ska skriva in en grej på din att göra lista - och det här kommer att vara din svåraste punkt: VILA!

2008-03-17 @ 09:45:03
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0