Nu laddar vi om.

Nu har i haft loppisen. SKÖNT att det är färdigt. Tyvärr var det väl inte så bra med förtjänsterna men, så kan det vara. Jag tjänade inte irekt ihop nåt på fikat heller. Det var inte så många som stannade till och fikade.

Nu laddar vi för att ha en KLÄDBYTARDAG!
Det tror jag att vi kommer att kunna få mycket folk, som lämnar in och som kommer för att handla.

Så DU prata med dina nära och kära om den så vi får många som lämnar in saker, och kläder.

Jag har varit hos doktorn i veckan. Jag har högt blodtryck. Känns sådär att börja äta blodtrycksmedicin innan man fyllt 30 år. Jag har gjort EKG och lämnat prover. Jag ska tillbaka för provtagning och blodtryckskontroll, sen blir det att börja knapra.
Jag måste försöka att gå ned i vikt och RÖRA på mig. Jag är ett riktigt "lat-as".



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nääää, var loppisen igår? Vilka virrpannor vi är. Jag och Sandra hade ju planerat en tripp till Bodan IDAG!! Åh, att man inte lär sig att skriva upp saker i KALENDERN.
Men du, högt blodtryck kändes ju inte så skoj. Om du har lust att sätta igång med nån sorts träningsform så har jag tänkt börja vattenaerobics på torsdagar. Visserligen i Skelleftehamn men jag tror det kan vara rätt skoj.

2008-03-16 @ 07:37:01
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Sandran

Hej och hå! Det här är din mans virrigaste kusin som skriver. Av någon outgrundlig anledning trodde jag att baodantrippen skulle va på söndan... hm... Jaja, vi kommer på klädbytardagen iallafall - kanske på rätt dag den gången... Högt blodtryck... låter besvärligt... jag upprepar mig: V I L A !

2008-03-17 @ 09:48:33
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0