Nya krafter

Jag tror att det börjar komma nya krafter. Jag har varit mer eller mindre sjuk hela februari, hur kul är det??? Men det känns som att det är på bättringsvägen. Barnen mår bättre, vilket känns jätteskönt.

Lördagen blir såhär:

Plan 1. åka till Boden
Plan 2 Åka till Nenna i Umeå:
Vi tar det till veckan istället.
Plan 3 Hälsa på i B-byn.

Jag har besämt mig för att jobba i sommar. Det blir (typ) andra perioden och ev. natt på ortopeden. Känns både ock. Trevligt med inkomst och träffa lite folk och så, men inte så ql att inte ha nån semester ihop (igen)... Been there done that känns det som. Men det ska nog bli bra!

Jag har hemma tapetprover. Jippie!!!! Det är SÅÅÅ kul. Vi har ju funderat hur vi ska göra i evigheter känns det, så nu ska vi bara fundera lite till sen ska det fixas lite på övervåningen.

Uppdatering:
Sara och Ola har fått en liten FLICKA!!! Hurra för dem! Och för Gustav som är storebror nu!!!!

Jossi och Pavel har köpt radhus. Superkul. Ska bli roligt att hälsa på där i deras nya hem... Kanske till våren... (vore kul att åka till dem snart).

Det byggs som aldrig för hos Agghammars, butiken öppnar  i sommar. Ska bli NICE.

Loppis ska det naturligtvis bli snart. Ev. helgen (15-)16 mars. Denna gång bara Loppis, med fika. I bönhuset. Boka in dig. Du behöver inte stå där själv. Det ordnar vi.

Tack och hej - Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, blev det en liten tjej för dom? Så skoj!! Du får hälsa och gratta :-)

2008-03-09 @ 20:20:35
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0