Påsk

image9image10image11

Ja då har påsken passerat.

Vi har ätit mycket god mat hos både familj och vänner. Mums!

Bla har vi varit i Skäran och myst... Se bild. Vi har varit på skotertur! Fantastiskt!!!!!

Imorgon ska jag träffa Johanna och Arre: Det ska bli kul. Tanken var att vi skulle ha setts i söndagsmen då var lille Nataniel sjuk. Den stackarn har legat en sväng på barn-avd. Inte så kul för hans föräldrar på den lilla semestern att lill-killen var sjuk. Sen hade Johannas syster legat inne (på samma rum) med sin nyfödde son. Han har haft RS-virus, den värre varianten. usch för att ha sjuka barn. Det är sååå synd om dem.
Saras lilla nyfödde dotter är också förkyld, vi får hoppas att det blir bättre.

Vi har varit på Johannes redovisning idag, Nova fick hänga med och se filmen som hon medverkade i. Det var superläckert att se vad dom har animerat. De spelade in i Olivias sovrum, med Nova. Läckert! Nu återstår bara att se vart Johannes tar vägen; London???

För er som kollar in min blogg: Sprid gärna vidare om klädbytardagen. vi behöver in kläder och leksaker. Samt folk!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sådär ja, säg till om det är nått du vill att jag ska lägga till.
Ja mån kan jag nog säga direkt att vi inte bör ses. Kevin fick magsjukan inatt och kommer det hålla på lika länge för han som för mig och Bobby så kan det nog vara klokt att vänta iaf till på ons. Dom är ju iofs på dagis på ons, hur är Olivia där till veckan?

2008-03-27 @ 13:32:29
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag ska upp och rota lite, tyvärr så är ju alla kläder anv till två barn så det mesta ser rätt skabbigt ut.

2008-03-27 @ 20:56:02
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0