*kväll*

Idag har vi haft en riktig kalasdag.
*Först var vi på dop då lilla Minna döptes. Det är ju alltid trevligt. Det var ganska många barn där och ungarna skötte sig bra!!! Olivia var lite blyg, men efter ett tag kunde hon släppa loss och leka med grabbarna. Det var flera trevliga människor där! Och GODA tårtor! (Det vet ni ju att jag gillar........).
*Sen var vi hos Vicke och Stefan, Vicke fyller år imorgon. Hon gör alltid en massa spännande smarrigt, det är kul att äta hos henne, det är alltid något nytt och gott!

Nu ikväll har vi planterat om några nyponrosor och vinbärsbuskar. Hoppas att dom tar sig.  Vi har så himla många idder om hur vi vill ha det här hemma både ute och inne. Det är ju bara det där med att genomföra dem oxå. Men vi ha ialla fall börjat. Det målas uppe dörrar och fönsterposter. Danne har plockat ner en massa tallar bakom vår gård så nu har vi sjöutsikt (för tillfället strandtomt me tanke på allt vatten.), han håller oxå på att fylla ut vår tomt med jordmassor för att vi ska få en större- och planare gräsmatta mot sjön!

Jag har ju jobbat mitt första arbetspass nu. Det var riktigt kul! Känns ba att komma tillbaka. Lite flummig var jag väl men det känndes helt OK. Jag ska jobba natt på ortopeden i sommar. Trevligt med lite pengar!!! Det är vi verkligen i behov av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0