Länge sen

Det var ett tag sen...

I helgen har vi haft väldigt trevligt. I lördags var några grannar här. Vi var 7 vuxna och 8 barn (varav den älsta var 5 år). Vi grillade och såg melodifestivalen. Trevligt!!!!!

Igår var vi på Lycksele djurpark, det var via BOFF som vi åkte. Vi fick åka gratis buss och vi stod själva för mat och inträde. Det var spertrevligt!!!!! Massor med fina djur, och djurbäbisar. Vi passade på att leka i "lyckolandet" där barnen även fick åka karuseller. Jag och Olivia åkte en berg- och dal bana.  Aldeles lagom för mig. Det var verkligen en helt underbar mors dag!!! (Det enda vi kunde vara utan var den något misslyckade middagen på Lappkåtan som både var dyr, vi fick ostekt hamburgare och det var mindre trevlig personal). Jag tror att barnen hade jättekul. Allt gick smidigt och de minsta barnen skötte sig exemplariskt. Ludvig provade inte ens att gnälla ett dugg.

Leif och Monica kom förbi med lite tårta som vi åt på kvällen, smarrigt!!!

Mycket trevlig helg i alla fall!

Inatt ska jag ut och jobba, det ska väl föreställa en inskolningsnatt. Jag Jobbade ju visseligen en vanlig natt för 2 veckor sen så de kom i fel ordning, men... Om det är mycket att göra så kan jag ju i alla fall säkert få mer koll på vad som komma skall till sommaren då jag ska jobba natt.

Danne börjar ju att arbetsträna nu, jag tror att han tycker att det ska bli skönt att komma ut och jobba lite. Hoppas bara att det blir lagom mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0