Advent snart

Till Skåne.
*Jo vi ska verkligen passa på att ha det gott,
*Astron, jo den skulle vi ju ha me..men kanske snarare för att jag ska hitta tillbaka. Jag har INGET lokalsinne tyvärr. Men det var ett bra förslag som verkligen skall föras upp på tal! Tack.
*Säg åt din kusin att tona ned kaxigheten lite, å andra sidan kan han ju få tro att han är allt det där nån gång...

Vi har satt upp lite adventsljusstakar idag. Vi spelar dessutom julmusik!
Stämning!!!!!

Man blir så sugen på att kolla på julklappar och koka kola/knäck. (Kanske ska försöka sig på det ikväll????)

Danne ahr provat skotern: den funkar. Han har varit 2 svängar med vovvar och fixat åt rådjuren. Mys-pys.
Däremot hade vi en ledsen tjej som verkligen ville följa. En annan gång blir det.




Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

då är det inte bara jag/vi som har spelat julmusik. jag tycker det är jättemysigt. pirrar i hela mig då! som sagt, STÄMNING!

vi ska baka snart (3e dec) hoppas vi inte har ihjäl varandra bara. men kan vi sitta ihop i en bil i 12 timmar så ska väl inte lite kak-bak vara så svårt!!

2008-11-28 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0