Badat

Jag och Danne har varit och simmat på Edda tillsammans i afton. Jojje var med barnen!
Det var jättehärligt! Vi plaskade och tittade runt på den nybyggda badhallen. Det var fint och jag tror absolut att lillan kommer att trivas superbra. Lillebror kommer nog också att tycka att det är kul att plaska.
Men jag vet inte. 60 kr för att bada. Är det OK??? (90 kr om man vill ha möjlighet att basta ihop i ångbastun och ha lite mer mys: på relaxavdelningen.) Det är ju ok om man ska va där med barnen en hel dag, men 90 kr för 1 vuxen: nog är det dyrt. Eller är det bara jag som är lite off???


Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

va härligt att åka iväg på det viset o njuta! vi var iväg igår på bio (twilight) så bra!!!!

min mamma o syster var här o tur var nog det för lill killen hade typ illvrålat i en timme utan att något hjälpte. så typiskt bara när man är iväg. men det visste vi inget om förren vi kom hem som tur var. så vi satt o mös, höll hand o pussades i biomörkret helt ovetande om kaoset hemma! skönt!

2008-11-28 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0