Mitt liv

Ja, vad händer i mitt liv............
Det är inte mycket det, dagarna går och livet passerar, vad gör jag åt det då???
Inte ett jävla skit!
Och mage har jag att klaga...Jo det har jag.

Jag är konstant stressad,
***över allt jag BORDE GÖRA: vilket sällan är roliga saker, typ tvätta innan vi får gå nakna...
*** över allt som jag MÅSTE GÖRA; vilket som är sånt som ska göras men som sällan heller är kul, typ fixa ett nytt dagisschema, göra räkningarna, så att inte fogden tar oss...
***över allt som jag VILL göra, dit hinner jag sällan får då har jag helt slut energi och bara vill sova...

Jag är ju typ alltid arg, hur kul är det att ha en arg mamma, tur att jag har fina barn som klarar av att jag är psyko.

Jag unnar mig att titta på datorn ½timme/dag och läsa tidningen. Jag brukar titta på tv då ungarna lagt sig. Vid 10 slocknar jag nästan, då går jag upp och sover.

Hur kul är det att bara vara negativ och typ inte kan se nått (nästan) som är roligt i ens liv.
Jag borde väl inte klaga, vi har fina och friska barn, jag har en man som  jag tycker om (oftast), men ibland känns det bara så trist, ska det va så här??????? Blä i så fall.

Var glad att du inte har mitt liv,det suger.

Under tiden jag skrev detta har lillan ritat på min tröja, jag trodde att hon skulle fixa med en hårklämma som hon (också) hade i handen.
Nu vaknar snart lillebror, då ska jag först ge han lite mellanmål, sen ska jag laga mat -igen (det tar ju aldrig slut).

Nästa gång ska jag försöka (obs: Försöka) att skriva nått i en positiv anda.

Kommentarer
Postat av: Jenny

I hear you sister :-D



Kanske är det dags att hitta på nån tjejkväll? Går Linn att få tag i nån gång eller är hon fast i sitt café?

Vi hörs!

2008-11-12 @ 23:26:29
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0