Utmaning, igen.

Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna till den som utmanade dig. Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.  Utmana 8 st i slutet av inlägget genom att skriva deras namn och länka till dom. Låt dom också få veta att dom är utmanade!

1.  Jag fyller 30år den 9:e januari, tro det eller ej...
2.  Jag är alldeles för kort för min vikt.
3.  Jag är utbildad: undersköterska, sjuksköterska, jakt- och fiskeguide.
4. Jag är as-ful utan smink, det är därför de flesta slipper se mig utan, enligt min far ser jag visst sjuk ut då jag inte är sminkad.
5. Jag har vunnit minst 1 pimpeltävling.
6. Det allra bösta som finns är Choklad, hellst Marabou- mjölkchoklad.  
7. Jag har gjort 2 operationer i mitt liv, bägge på plastkirurgen i Umeå .

8. Jag pratar och går i sömnen, dock sällan nu efter det att vi fått barn... 

Jag utmanar:  Sandra.

Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

för kort för min vikt?! den var bra ska jag ta o lägga på minnet!!! förresten, laxen blev bra idag. sa gubben iaf för jag har hela hjärnan full av snor o känner inte vad något varkens smakar eller luktar. bra när det gäller bajsblöjor iaf. kram på er!

2008-11-18 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0