Mask

Det går mask; dvs: springmaskarna invarderar våra ungar! (Våra 2 är inte drabbade, vad vi vet...) men kompisarnas barn har små kryp som kliar i baken på dem, de små stackarna...
HUVVA!!!

Av den anledningen har jag tvättat sängkläder, och handdukar, kläder mm, typ 5 maskiner idag, typ 5 kvar som väntar på att bli tvättade. Jag har även damsugat och skurat! Rengjort badrummen är oxå fixat. För säkerhetsskull. Tyvärr lever de små krypen (äggen) typ 2 veckor utanför människokroppen och kan flyga runt i luften, Bläää för mask!

Tror att jag ska avmaska hundarna och katten bara för att vara säker på att de inte bär på nå parasiter.

För att ta ett annat ämne:
Nu har Nenna åkt: Först till London sen till Australien.

Emsa har flyttat nu, till Ume. Tänkte se om jag kan hälsa på henne snart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0