För lite motion kanske?

Visst ska man väl gå ned i vikt om man lägger om matvanorna till det bättre? Nehe inte jag. Jag trodde ju att NU ska jag bli lite mindre. Vi (jag och Danne) ingen av oss har käkat varken pasta, ris eller potatis på länge nu. Vi har haft typ kött eller fisk med grönsaker. Det har blivit en hel del omeletter och protein-shaker. Jag kan ju oxå medge att jag har smarrat lite på choklad, men det är dock det enda jag har fuskat med.
Nä, nu får vi väl hoppas att det börjar ge med sig snart. Jag har ju äntligen skaffat mig motivation att gå ner i vikt. Då vill man ju oxå att nått ska hända.

Nu ska jag och lillan gå ut i det vackra vädret!!!

Det är någo som sitter här och tjatar: "Mamma skriv O, mamma..." Så nu kommer det : O

OLIVIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0