Söndag och slö

Japp, då var partajet avklarat. Man har fyllt 30 och haft en skön fest med nära och kära. Jag är så innerligt tacksam, jag har verkligen så fina vänner. Det var så trevligt att få samla de som ligger varmt om hjärtat, bjuda på mat,som jag faktiskt tror gick hem! Typ alla verkade gilla den. Det värmer.
Festen var ju ganska lugn och sansad, jag tror att folk hann surra med varann och att vi även hann busa lite. För de (som jag) stannade till frammåt 03.30-tiden var stämningen hög, det var höga toner i sing-star och smarriga nattmackor blandat med lustiga historier.
Jag har fina vänner jag!!!!!!!!!

Idag har vi myst med morgon-kaffe på lilla hjärtat, diskat (en hel del) busat med voovarna ute, hälsat på trixi (hästen) och vid middagstid fick vi hem våra småttingar. Nu är jag tröttttttt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har också en väldigt fin vän, DU! Tusen tack för en underbart trevlig kväll. Synd den blev alldeles för kort för oss bara. Har ni hållit er friska sen dess? Jag har legat hemma i förkylning och feber idag. Tror jag har fått "Sandrasjukan" fniss



Kram på dig!

2009-02-02 @ 23:32:20
Postat av: Jenny

Du är utmanad! Kolla in min blogg!



Kram

2009-02-05 @ 11:22:06
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0