24 grader kallt

Hallå.
Här är det KALLT, det var 24 grader för en stund sen, gissa om Keddyn går varm? Jag har eldat hela dan.

Jag har en dator som inte riktigt vill vara med mig då jag ska skriva nått, jag bliir så less. Nån fler som kan vilja kasta sin dator i väggen ibland???  
Nå, nu tjorvar den igen. Blää för kassa datorer.

Nu är jag arbetslös, känns ju inte så kul. Nog hade jag ju trott att jag skulle kunna forsätta på oropeden, men nej, det var en massa andra före i kö.  Men jag tror väl säkert att det kommer att fixa sig. Jag ska nog få jobba på , jag kan ju om inte annat va på några andra avdelningar oxå.

Danne är i Skåne och härjar runt där. han kommer hem på måndag.

Jag och barnen har myst på här hemma idag, gjort play-doh deg. Lillebror blev så arg då han inte fick äta degen. Han skrek som en stucken gris. Han förstod inte alls att man skulle leka med den. Men det var ju värt ett försök.

Nu är det dax för lite kvällsfika för mina småttingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0