Ha, det funkar ju

Det var som attan. helt plötsligt har bloggen bytt utseeende. Kul med nått nytt att se på va.

Jobbade på 7an i går. Jag har inte varit där på över 2 år!!! Känndes skumt. Lite annat att tänka på. I helgen ska jag va på 6an, där har jag varit för typ 6 år sen som undersköterska...det var då. Så det lär ju kännas efteråt.
Men skönt att jag då får jobba, lite kämpigt annars om man bara ska gå runt hemma och vara fattigast i stan. Hoppet lever.

Lillebror har blivit en liten klättermus, hans nya ställe är på  fönsterbänken. Där är det ju kul... man är ju rädd att han ska fara genom fönstret.

Jag och O gjorde en söt (läs ful) snögubbe idag, det var ju perfekt snö. Idag blev hon då inte rädd för den i alla fall...Hon var lite rädd för snögubbar förr. Den fick en halsduk så att den inte skulle frysa.
Nu kommer hon ner. "Det blev lite hurvigt i min säng..." Jag vill inte sova..." :::: Då tar vi det igen....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0