Kul.

Igår ringde Linn typ halv 7 och frågade om jag skulle med ut (ut som i UT). Och Japp visst ville jag det, det var ju ett tag sen.
Vi myste på Lilla hjärtat innan. Vi och 2 kompisar till Linn och 2 av Robbans bröder. Sen bar det av ut, för vissa på Station och för vissa på Calles. Jag hade det ganska bra på Calles, inte illa att Arre var där (utan bäbis).
Kom hem före 2.

Idag har jag varit i Stallet. Har provat att rida Trixi Nova som hon heter. Det var nice. Det var ju ett tag sen jag red. Det var spännande. Hon är en fin dam. Glad och pigg. Det är svårt att rida. Men roligt, lärorikt och nyttigt.

Ska nog försöka att få mig dit på tisdag och rida också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0