Söndag em

Jag, barnen och Victoria har varit i Piteå i dag och badat, bublat och bastat på äventyrsbadet.
Vi skulle till Edda, men det var stängt för simtävlingar. Ingen annan hall i Ske-å var öppen så då fick det bli att köra till Piteå.
Vi hade jättemysigt där. Lite kallt, det var visst nått fel med värmen....det var det sist jag var där oxå. Men, vi hade det ialla fall jättebra.

Jag och barnen har haft besök av både deras mor- och farföräldrar i helgen. Mycket trevligt det me.

Jag har fått prova på livet som ensamstående mamma nu ett par dar. Känns skönt att Danne kommer hem imorgon.
Hundarna behöver motion och jag behöver lite assistans med barnen. Jag tror att om man skulle ha det såhär jämt skulle det bli tufft att få ihop det. Om man bara hade barnen hade det varit lättare. Nog litar det på att även pyssla om hundar, katten, hönsen, panna och eldningen (det har ju varit -28 grader som kallast).
Hur som helst dom gör det bra som sköter allt själva!!! Det kan konstateras efter dessa få dagar.

Jag har det mycket tomt i min kalender, jobben lyser med sin frånvaro. Jag ska ta och ringa lite imorgon. Kanske försöka att maila ut lite info också till cheferna, så att dom inte glömmer bort mig.

Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

Ja nu e din gubbe snart på väg hem... tack för lånet får jag väl säga!!! hahaha!!! Har inte sett dem så mycket men ändå. Ja hatten av till alla ensamstående mammor. hur får de allt att gå ihop o framförallt hur orkar de???? sa till danne att vi kanske kunde göra ett försök till att ses halva vägen var nu i sommar, hade varit så kul!! ha de gott, kram

2009-01-19 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0