Onsdagsbus

Olivia och Nova busar för fullt: Pärlplattor, dansa, bada i bubbelbadet, spela spel ............. Kul att de har det bra ihop, men man får sina krupp-utbrott ibland, som när dom mölar stackars Pelle...

SAIK till Semi!!! Jag är ingen hockey-freak, men nog var den spänande allt matchen som det kommer att pratas om LÄNGE. Det var höga skrik här i tv-soffan. Härligt.

Åker till Umeå i em; jobbar 3 nätter nu, går av på fredag-morgon, tänkte sätta mig på bussen då. Jag landar i Ske-å vid 10,15 på fredag, då ska jag hem och sussa ett par timmar. Hoppas att "poletten faller ner" under dessa nätter. Jag känner mig nämligen lite trög, det är mycket nytt.

Var på skoter-tur igår: det var härligt: "Det är livet" tänker jag alltid då vi får oss iväg med skotern. Vi åkte förbi en hög med renar. Olivia tyckte att det var så kul att titta på dem.

Idag är det Johanna och Pavels "beräknade dag". Ska bli spännande, snart kommer en till liten buse. Mys-pys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0